FRAMTIDSPLANER

Tänkte berätta vad det är jag har planerat och fixat med på slutet. Jag kommer, om allt går som det ska, driva ett UF företag det här året. Som de flesta då kan räkna ut kommer jag göra det som fotograf. Jag vill ta mitt fotograferande till en lite ny nivå och hoppas att det ska fungera. En del kommer förändras här på bloggen och så småningom kommer en hemsida att vara klar. Jag är otroligt taggad på det här och det kommer bli jätteroligt!

SÅ, om du på något sätt behöver en fotograf tycker jag att du redan nu ska ta kontakt med mig. Det går bra att skriva en kommentar här i bloggen, skicka ett meddelande på facebook, maila mig eller höra av sig på något annat sätt. Jag fotograferar i stort sett vad som helst. Barnfoto, parfotografering, bilder på ditt djur, produktfoto eller kanske evenemangsfotografering. Jag är öppen för i stort sett allt och pratar gärna ideér och förslag med dig, så kommer vi fram till något som passar! 

Mer info om detta dyker upp här snart.

                                                               Ett första preliminärt namn!


Kommentarer
Postat av: Helén

Perfekt! Vi behöver en duktigt fotograf till vårat bröllop och skulle bli jätteglada om du vill ställa upp :). Kraam

2010-09-14 @ 08:53:59
Postat av: amanda

du är så duktig! <3

2010-09-14 @ 17:43:39
URL: http://amandaohngren.blogg.se/
Postat av: cecilia

Tack Amanda!



SÅKLART VILL JAG DET HELÉN! Skulle vara otroligt roligt!

2010-09-14 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0